Geoblog.pl    naszewyprawy    Podróże    Tajlandia 2012    Kolejny dzień w Chiang Mai

Kolejny dzień w Chiang Mai

Tajlandia, Chiang Mai

Chiang Mai o wiele spokojniejsze,bardziej ciche oraz czyste.Przedpołudnie spędziliśmy na spacerze po mieście,wynajelismy sobie transport z przewodnikiem do Narodowego Parku oraz najpiękniejszej (podobno) świątyni w północnej Tajandi.Obydwie atrakcje połozone na wys ok 1650 m.n.p.m Nareszcie odetchnęliśmy tam świeżym powietrzem i powiało lekkim chłodem (25stopni).Można pojechac za 50 bht ale jest to kiepska opcja bo wywioza na góre a reszte sobie sam ogarnij. mozna tez pozyczyc skuter lub samochod w miescie ale jakos lepiej jak kierownica jest po stronie europejskiej a pierwszenstwo mają ci z prawej:) Ogólnie miejsce warte zobaczenia na parę dni.My mieliśmy tylko 2,5.Na jutro brak planów ale coś sie wymyśli a o 20.30 wsiadamy w autokar i pociąg i ruszamy w kierunku Surat Tani oraz parku narodowego jako że w niedziele mamy być już w hotelu na Phuket mamy mało czasu.Teraz czas na piwko i kolacje... Zdjęcia będą pozniej jak bedzie dobra prędkość internetu.